גינה פור יו

על מטבחי חוץ כבר שמעתם?

מטבחים חוץ יוקרתיים אינם דומים למטבחים אחרים, הם ניחנים בעיצוב מרשים שגורם לאנשים לסובב את הראש ולתהות מי המעצב המוכשר האחראי ליצירת המופת. מהם מטבחי יוקרה וכיצד לשלב אותם בגן הפרטי – במאמר שלפניכם.

מה ניתן לראות במטבחי יוקרה?

הרעיון שעומד בהחלטה לעצב מטבחי יוקרה טמון במחשבה ותכנון קפדני על מנת שיהיה ניתן ליהנות מהרגשה טובה במטבח. עיצוב מטבחים יוקרתיים המיועדים לחוץ הבית משלב בין עיצוב חיצוני מרהיב הכולל קווים נקיים המזכירים סגנון הייטק לחידושים טכנולוגיים מתקדמים כגון סגירת מגירות באמצעות מגע, חומרים עמידים להצבה בגינה ובמזג האוויר הקיצוני בישראל – חם מאוד בקיץ וקר מאוד בחורף..

כמובן בתחום פתרונות האחסון ניתן למצוא את מיטב השכלולים כמו בלימת זעזועים למגירות נשלפות, מה שיכול למנוע אסון אם אנשים שולפים דברים במהירות ולא מספיקים לסגור את המגירות. הוספת אי במטבח חוץ המוצב בגינה או בגג הבית מאפשר לרכז בצורה נוחה את כל הציוד המיועד למטבח החוץ, כך ניתן להשאיר מקום להכנת המאכלים כמו: בשרים על האש מרינדות שכל עניינם הוא לעבור השריה במשך זמן מה.

עיצוב מטבחי חוץ במיוחד בשבילכם

במגוון חנויות תוכלו למצוא מטבחי חוץ עם דגש על פינת בר-בי-קיו מושקעת, כיור גדול ואיכותי להכנת הבשרים והשאר המאכלים וכמובן איך אפשר בלי עיצוב מפואר בדגמים וצבעים שונים כך שיתאימו לצרכים שלכם וישתלבו עם שאר הרהיטים בגינה הפרטית שלנו.

כיום כל מעצבי המטבחים מבינים את החשיבות העיצוב מטבח שנמצא מחוץ לבית וביכולתו לשנות את האווירה בגינה המושקעת שלנו, ולכן רובם ישמחו לספק עבורכם שירותי ייעוץ שיאפשרו לכם לבחור את המטבח המתאים ביותר לחצר שלכם ולהגשים את החלום שלכם.

הגינה והמטבח – כבר לא מה שהיה פעם

אם עד היום פשוט יצאתם לגינה, הוצאת את המנגל אלומיניום הפשוט שקניתם בקיוסק ועשיתם על האש בחג אבל תמיד חלמתם על פינת צליית בשרים מושקעת הכוללת גריל גז מפואר ושורה של אביזרים חדשניים –  כיום בעידן האינטרנט תוכלו למצוא את המוצרים הללו במחירים מגוחכים וכן במגוון דגמים שיתאימו בדיוק לגן שלכם. וכמובן שתוכלו להגיע לחנויות לצורך פגישת תכנון וכך למנוע שינויים מיותרים במערכות שונות בבית בשלב מאוחר יותר.

ניתן לשים לב כי מטבחים יוקרתיים רבים מעוצבים על ידי עיקרון המינימאליזם העיצובי, עיקרון מנחה חשוב במיוחד בעיצוב מטבחים אשר מקנה להם טאץ' יוקרתי, וכאשר מדובר על עיצוב מטבחים יוקרתיים מעץ או מעץ מלא נשתמש בהרבה מרכיבי עץ וגווני חום יחד עם גוונים המשתבים עימו היטב כמו לדוגמא גוון הירוק והצהבהב המתאימים לעיצובים הכפריים.


טיפ לסיום: שימו לב לעבוד אך ורק עם מעצבים מקפידים על ייצור מטבחי לגינה תוך מחשבה על הרצונות וכיוון מחשבתו של הלקוח

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן