גינה פור יו

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה בה, מקדמת כול אביב בצבעים וריחות וכול סתיו בגוונים נוגים, זו גינה שמתפקדת כול עונות השנה, ומעניקה לנו בתוך גבולות הפרטיות שלנו מגע בלתי אמצעי עם הטבע. לכן בעיצוב גינות הסגנון מגלה את עצמו לא רק בשילוב שבין האלמנטים במצבם האופטימלי אלא גם מתוך ההשתלבות בעונות של בלימת הגדילה ואקלים סגרירי.

עיצוב שתמיד יכול לעבור שינוי

עיצוב גינות הוא עיצוב בחי, הגינה כול הזמן משתנה, הצמחים גדלים או קמלים, ואז מנצים בשנית אל מחזור חיים חדש, הביטוי מחובר לקרקע מקבל משנה תוקף כשאנו נרגעים בצל גינתנו בישיבה על ריהוט גן  מעוצב ומתחדשים איתה בכול עונה ובכול רגע, לכן עיצוב גינות אינו מסתיים לאחר התכנון הראשוני, ויתרונותיו וחולשותיו מלוות את בעלי הגינה לשנים ארוכות מאד, עץ גדל לאורך שנים, הוא מתחיל בשתיל פגיע והופך לעץ חסון, ההחלטה היכן לנטוע את העץ היא רבת אחריות, משום שלפיה נקבעת הקלטות השתיל באדמה והפיכתו לעץ טמיר, ומרגע שיש בחצרנו עץ הרי זה תוצאת בחירת המיקום הנכון, עץ שגדל במיקום המפריע לצמיחה בגינתנו, או לחיים בבית הוא עץ שנבחר באופן שגוי או מוקם כך.

ריהוט גן מעוצב

סביבה מלאה ומשלימה

עיצוב גינות אינו עוצר בבחירת הצמחייה ומיקומה, ישנם אלמנטים רבים המשפיעים ומעצבים את הגינה, וזה לפני שבחרנו בסגנון שלה, אלמנטים כמו מדשאה, כמו דק, פינות ישיבה, שטח לקומזיץ, מסלעות, וכדומה, על מנת להקים אלמנטים אלו יש צורך בייזום עבודות תשתית כמו הצבת מערכת מים מתאימה וחסכונית, ייצוב מחודש של פני הקרקע, הוספת אלמנטים כמו חלוקי נחל וחצץ וטוף ועוד.
לאחר מכן אפשר להתחיל ולדבר על סגנון, ישנם סגנונות רבים אפשריים לכם, גן זן, גן אורבני ועוד, חשוב להתאים את פני הגינה גם לאופי הדיירים, משום שיהיה עליהם לתחזק את הגינה ומוטב להתאים את אופי התחייבותם לטיפול בגינה לצרכיה הממשיים, וגם משום שהרגלי הבילוי והסדר של הדיירים יהיו ניכרים מהר מאד בגינה עצמה, סגנון הגינה מתבטא בריהוט גינה מתאים ובאלמנטים דקורטיביים שונים כמו תאורה, מסלעות ועוד, וגם כמובן בבחירת חומרי הגלם לחלקים המרוצפים שבה ולצמחייה הנבחרת. עיצוב גינות מבצעים רק מתוך שיח משותף עם מעצב מנוסה וכשרוני, ומתוך הבנת הציפיות שלכם מהגינה ותפקודיה הפונקציונליים.

ההגדרה של עיצוב גינות יוקרה היא לדעת לקחת את כל האלמנטים הרבים הללו ולהפוך אותם לגינה מעוצבת, מרשימה וייחודית אשר תשפיע לא רק על הישיבה בגינה עצמה, אלא תשדרג את המראה של הבית כולו ותהפוך אותו להרבה יותר מרשים ומיוחד. לכן, לא כל בעל מקצוע יכול לבצע עיצוב כזה ואתם חייבים לבחור את בעלי המקצוע הנכונים והטובים ביותר.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן