איך תוכלו לשדרג את הבית ולהפוך אותו ליוקרתי?

כל הנושא של עיצוב הבית זכה בשנים האחרונות לקבל מקום של כבוד כאשר כולנו משקיעים מחשבה רבה בכל פרט ובכל פריט המרכיב את הבית. מעצבי הפנים כמו גם אדריכלים מעצבים לנו את הבית עד הפרט האחרון כדי שהכול יהיה מושלם. איך למעשה משדרגים את הבית מסתם בית לכזה שיהיה מעוצב ויוקרתי?

הבתים של היום הם כבר לא סתם בתים פונקציונאליים שנועדו לשמש את בני הבית באופן פרקטי ונוח. כיום, מקבל כל רהיט וכל פריט, כל חפץ וכל מוצר שנכנס הביתה – תשומת לב רבה והקפדה על המראה החיצוני שלו ועל אופן השילוב שלו בכל מה שכבר נמצא בבית או באותו חלל ספציפי אשר אליו ייעדנו אותו.

בדרך כלל, יש נטייה להתמקד בעיקר בעיצוב החלק הפנימי של הבית ולהזניח מעט את החלק החיצוני של הבית. אך בפועל זה לא צריך להיות כך, היות שהחלק החיצוני של הבית שלנו הוא החלק הראשון שאנו מסתכלים עליו, כאשר מגיעים לבית או כאשר אורחים מגיעים אלינו. אז איך אפשר לדאוג להפוך את החלק החיצוני ליוקרתי ומשגע במראה שלו? המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותוכלו לגלות בעצמכם.

עיצוב הגינה

אל תנסו לחסוך ולעצב בעצמכם את הגינה. חבל על הזמן, הכסף וההשקעה. חשוב מאוד שהעיצוב הראשוני יעשה על ידי בעלי מקצוע מומחים בתחום כמו אדריכלים מומלצים המתמחים באדריכלות נוף ועיצוב גינות. אם מצאתם אדריכל שנתן הצעת מחיר וגם יש עליו לא מעט המלצות, בקשו גם לראות עבודות שעשה אצל לקוחות שלו וכך תוכלו להיות בטוחים שאכן הוא מקצועי ומנוסה בתחום. לאחר מכן, שהאדריכל יבנה ויעצב את הגינה, תוכלו לתחזק אותה ממש בעצמכם. אגב, גם אם הגעתם למצב שניסיתם לתחזק בעצמכם ולא הצלחתם כי לא היה לכם מספיק זמן להשקיע, תוכלו תמיד לקחת את שירותיו של גנן מקצועי ולסכם איתו שיבוא מדי חודש ויתחזק את הגינה.

מטבח חיצוני

כיום, יש טרנד חדש של בניית מטבח באזור החיצוני של הבית. ניתן לקחת מתחם קטן מהגינה ובו לבנות מטבח הכולל גם טאבון, גריל גז ועמדה מסודרת עם כיור, תנור וכיריים. אתם לא תאמינו כמה נוח זה יהיה עבורכם, שכן תוכלו לשמור על המטבח הביתי שלכם ואת כל הבישולים עם כל הריחות, לעשות בחוץ ולא בתוך הבית. בנוסף, תוכלו לארח בקלות את האורחים שלכם ולעשות לא מעט ארוחות בחוץ בצהריים ובערב, כשיש מזג אוויר מצוין בחוץ.

ריהוט גן

תסכימו איתנו שחייב להשלים את מראה הגינה עם ריהוט נוח והכי חשוב איכותי. בחרו לכם מערכת ישיבה, אותה תוכלו לנצל לארוחות משפחתיות או אפילו כשחברים באים. מומלץ לוודא שמדובר בסט שיהיה עמיד בכל תנאי מזג האוויר. כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן. הוסיפו גם פופים עם בד עמיד למים ונדנדה ותוכלו לצור אווירה נעימה בגינה שלכם.

דילוג לתוכן